Monday 11 February 2013

Segmen Random oleh Honey Yeo

Assalamualaikum dan Salam Nukilan Pena, Santapan Minda..:)


Random maksudnya rawak... rawak tau ,bukan lawak..huhuu
Ok hari ni aku nak join satu segmen dari blogger best ni..:) actually just hoping akan dapat ramai kawan..:) harap-harap semua peserta dapat lah jenguk blog aku yang picisan ni je,huhuhu...

Dalam syarat kena tempek banner, fuh nasib baik banner,kalo kena tempek gambar muka, abesla aku, aku kan zombie, muka huduh.. takut kamu semua pengsan.haha *ok dah ngarut..:P




So, next step kena tag kawan..dengan rendah diri aku nak tag Cik Su ni..Cik su,bangun-bangun, awok kena tag,heheh..
tag:CIK SU

Kepada yang lain, jom la join segmen ni, hadiah nya pun lumayan..:) nak tengok hadiah, leh tengok SINI..:)

nak join,leh tekan banner tu ye..:)

1 orang baik tengah conteng:

dari segmen yang sama . :)

http://www.cikfie.com/2013/01/segmen-random-oleh-honey-yeo.html

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More